HTML

Irány Palesztina...vagy valami ilyesmi

avagy egy "mitausreisender partner" kalandjai, az otthoniak tájékoztatása végett

Friss topikok

  • marlechka: ha hiányozna ez a dolog:), kaptam egy ébresztőórát Jordániából, ami épp ezt a müezin recitatívót n... (2010.10.09. 01:05) Bbsz az iszlám
  • .wackor.: hehe, ezen jot rohogtem. itt izlelgetem a szavakat... ehhe, bussy :D nyomassa meg erdekessegeket! ... (2009.05.03. 14:23)
  • az a Jakab: úgy látom ott nem egyszerű az élet. aztán vigyázzatok magatokra! :) azért a palesztin sálas skótd... (2009.04.26. 11:31)
  • ZeRGe: @bonnie: nem egészen, 2007ben indultam elitben, és még megvan az a lincencem, azon meg rajta van h... (2009.03.10. 12:16)
  • pdaniel: van olyan szó magyarul, h ernyőszervezet (és az ilyen intézményekre használják) :) (2009.02.22. 17:28) Mi is ez a meló?

Linkblog

Locations of visitors to this page

2009.03.01. 22:48 ZeRGe

,hogy így bringázgatunk mostanában... képek. Beújítottunk néhány alaktrészt, pl mindenki kapott új külsöket, a montikra, Jule NobbyNic-et, én RocketRon-t kaptam... Tisztára Karl Platt-nak érzem magam, aki ugyanilyen gumikkal rakja, továbbá felugrált egy xt shadow is a magellánra...tudom, kussolok...

Itt annyira nyugaton vagyunk hogy még érzödik az óceáni hatás, amikor megjöttünk akkor egy hétig nem esett azóta többnyire igen. De szerencsére ezen a hétvégén fasza idönk volt úgyh a két napon együtt kb 70km-t montiztunk. Most hétvégére is kinéz egy kis napsütés...

Na meg kedden voltam a kölni megrakó szentélyben, felmutattam a lincencet skész, beengedtek, ha  épp nálam lett volna a pályagép akkor tökingyen bemehettem volna, de így 5 euróért béreltem egyet, ami egész napra szól, amit összehasonlítva pl budibike áraival, nevetséges összeg, pláne hogy nem egy romot kapsz hanem egy olyan bringát amilyennel sokan csak szeretnének indulni a pályaóbén nálunk.képek Itt annyian pályabringáznak hogy egy ilyen szabadedzésen (15-21h) folyamatosan jönnek-mennek az emberek, amatörök, mastersek, és nem olyan mint nálunk h bejön lacci a pályára és akkor hello lacci,hello móni, mint nálunk, hanem olyan mint egy uszoda, az emberek nem mind ismerik egymást, és csak rakódik mindenki körbe a maga tempójában, ami egyrészt csodálatos hogy ilyen létezik, másrészt meg nem olyan baráti a légkör mint  a millin. Szerencsére volt két elszánt 50körüli fickó akivel mentünk pár leborítós kört,az fasza volt. Annyit még elmondanék a pályáról hogy a 43°fokos kanyar nem olyan mint milli(ami 36?), nagyon észnél kell lenni, nagyon nyugodtam kell menni a kanyarban, egy picit is hibázol egyböl bebünteti, egy apro kormánymozditás és vagy 20-30centivel lejjebb vagy, nagyon kell kapaszkodni, de inkább élvezetes mint félelmes.www.radstadion-koeln.de/ és www.velodromes.com/cologne.htm Ja és hogy Jakab jóvoltából megtudtam hogy itt forgatták a Repülö skót egyik jelenetét, amikor lefürészeli a nyerget.Mekkora? Illetve hogy irrig-e vagy?

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zerge.blog.hu/api/trackback/id/tr52974451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bonnie · http://bonnie.freeblog.hu 2009.03.10. 08:57:50

Jól értem?! Gúten Tág, Zerge vagyok Battáról, itt a Millicencem, meg 5ajró, kérek egy 60as gépet, és ragmeg?!

ZeRGe 2009.03.10. 12:16:47

@bonnie: nem egészen, 2007ben indultam elitben, és még megvan az a lincencem, azon meg rajta van h UCI és azért
süti beállítások módosítása