HTML

Irány Palesztina...vagy valami ilyesmi

avagy egy "mitausreisender partner" kalandjai, az otthoniak tájékoztatása végett

Friss topikok

  • marlechka: ha hiányozna ez a dolog:), kaptam egy ébresztőórát Jordániából, ami épp ezt a müezin recitatívót n... (2010.10.09. 01:05) Bbsz az iszlám
  • .wackor.: hehe, ezen jot rohogtem. itt izlelgetem a szavakat... ehhe, bussy :D nyomassa meg erdekessegeket! ... (2009.05.03. 14:23)
  • az a Jakab: úgy látom ott nem egyszerű az élet. aztán vigyázzatok magatokra! :) azért a palesztin sálas skótd... (2009.04.26. 11:31)
  • ZeRGe: @bonnie: nem egészen, 2007ben indultam elitben, és még megvan az a lincencem, azon meg rajta van h... (2009.03.10. 12:16)
  • pdaniel: van olyan szó magyarul, h ernyőszervezet (és az ilyen intézményekre használják) :) (2009.02.22. 17:28) Mi is ez a meló?

Linkblog

Locations of visitors to this page

Surf and bike news

2009.09.18. 17:16 ZeRGe

Jó hát régen nem írtam már, de nem is történt semmi különös. Viszont múlt hétvégén leugrottunk Tel Avivba hullámszörfözni, (tehát nem windsurf-özni) ill úgy indult hogy majd veszünk rendes bodyboard-okat és csak azokkal bohockodunk magunktól(az is hullám meglovagolására szolgál, kb 1m hosszu de csak hasalni kell rajta). Na az első boltban olyan flegmák voltak szörflaciék hogy nekem kellett megkérdezni „h bocsi ti itt dolgoztok?”. Na inet gyorsan elhúztunk mert csak egy deszkájuk volt ami amugy is kicsi lett volna nekem. A következő helyen a delfináriumnál már jó előre, széles vigyorral köszönt a lászló. Gyorsan le is beszélt minket a bodyboardról, és rábeszélt minket egy szörf-órára. Na azt is ki akartam már próbálni ugyh belementünk, kb 5-10 perc elmélet és szárazgyakorlás után már benn is voltunk a vízben. Na az már biztos a ti fejetekben is megfordult amikor ilyen hawaii-i  szörfös filmet néztetek hogy ez milyen lazán néz ki, meg hogy  úgyis tudok snowboardozni, és 1-2 nap múlva én is így mennék a csőhullámokban...hát marhára nem! Úgy kell hogy fekszel és „úszol” a kezeiddel előre, aztán amikor elkezd tolni a hullám akkor hirtelen fekvésből állásba kell ugrani, de ugy hogy a lábaid egyszerre emelkedjenek el és egyszerre érkezzenek vissza, ugye az felesleges is mondanom hogy középre, és amikor leérkeztél akkor máris egyből az elöl lévő lábadra kell helyezni a testsúlyt. Na hát 20 ilyen felugrástól dúúrván el lehet ám fáradni. Az meg hogy csak igy felállsz lassan, vagy gyorsan vagy bármi más az nem működik, ugy egyszerűen beleesel a vízbe, de ha sikerül felugrani akkor már nem olyan nehéz mondjuk egyenesen menni. Na ez. Szóval nekem már úgy a tizenakárhanyadik felugrástól már csak feltápászkodás ment, úgyh én ezt a sport feladom. Viszont Jule egyre jobb lett a vége felé, egész sokszor bírt felugrani, nagyon ment neki. Nekem viszont berendeltünk külföldről egy megfelelő méretű bodyboardot, kiváncsi vagyok, hogy fog menni, ilyen kisebbekkel már probálkoztam,  azok sem voltak rosszak na de majd ez, ez lesz csak igazán ferenc!

Hosszas próbálkozások és elutasítások után (bringaboltok részéről)  végre sikerült bekerülni egy helyre. Igaz, aprócska, egyszemélyes bolt ugyhogy egyből üzletvezetővé lépek elő, nekem kell majd rendelni meg minden. Ez érdekes lesz mert az az arc aki a jó bringákat szállítja, egyébként ő is Dávid, nem tud angolul. Bezzeg aki a kínai szarokat hozza az tud vmit angolul, egébként itt ezekből van a nagyobb bevétel nyáron. Az első napon amikor ott voltam kicsit besegítettem Aviramnak(alkitől átveszem a bolt) a melóba, beállítottam egy kónuszt, na azóta én vagyok a legjobb szerelő Jeruzsálemben, hát ilyet még nem láttak, ha megszorul egy kicsit a konusz akkor betesznek egy uj kereket. Azóta bárki belép a boltba, Aviram egyből ugy mutat be hogy „ő itt a legjobb szerelő Izraelben”. Én meg féltem kicsit hogy mivel teleszkóp szerelésben még nincs annyi tapasztalatom, esélytelen leszek. De hát itt ahhoz senki nem nyúl, még a konuszhoz sem. Azt se tudják h mi az az iparicsapágy. Remélem a beszállítók kicsit jobban képben vannak. Na innentől lehet h egy kicsit a jeruzsálemi biciklibolt ívét veszi majd fel a blog, folytatása következik.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zerge.blog.hu/api/trackback/id/tr541391061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása