HTML

Irány Palesztina...vagy valami ilyesmi

avagy egy "mitausreisender partner" kalandjai, az otthoniak tájékoztatása végett

Friss topikok

  • marlechka: ha hiányozna ez a dolog:), kaptam egy ébresztőórát Jordániából, ami épp ezt a müezin recitatívót n... (2010.10.09. 01:05) Bbsz az iszlám
  • .wackor.: hehe, ezen jot rohogtem. itt izlelgetem a szavakat... ehhe, bussy :D nyomassa meg erdekessegeket! ... (2009.05.03. 14:23)
  • az a Jakab: úgy látom ott nem egyszerű az élet. aztán vigyázzatok magatokra! :) azért a palesztin sálas skótd... (2009.04.26. 11:31)
  • ZeRGe: @bonnie: nem egészen, 2007ben indultam elitben, és még megvan az a lincencem, azon meg rajta van h... (2009.03.10. 12:16)
  • pdaniel: van olyan szó magyarul, h ernyőszervezet (és az ilyen intézményekre használják) :) (2009.02.22. 17:28) Mi is ez a meló?

Linkblog

Locations of visitors to this page

A kezdet

2009.02.16. 14:28 ZeRGe

Hogy miért is megyünk Palesztinába az kiderül a búcsúbuli meghívójából (többé-kevésbé):

elözetesben, azoknak akik lemaradtak volna egy-két momentumról:
 
-felmondtam, a szervizben ne keressetek. a pajta szerviz ettöl még a megszokott idöben, és a megszokott minöségben vállalja kerékpárok teljes körü javitását (félversenyek, láncvédösök, teszkós csodák hátrányban)
-(ezért a 20-as , HP-os telefonszámom megszünik, továbbra is elérhettek a régin: 30-8571816)
-kedvesem, Jule (aka Julie) palesztinában kapott új állást
-emmigrálunk
-együtt
-ezt megkönnyitendö, összeházasodtunk (december 23án, ezt mielöbb meg kellett lépnünk, az idö rövidsége miatt csak kevés embert tudtunk értesiteni, az egyébként is sallangmentes, családias légkörben zajló polgári szertartásról, pl én is csak 22-én munka közben tudtam meg hogy: "hogy akkor holnap délben...")
 
Na ennek folyományaként lesz az hogy:
 
-Az elmaradt lakzit is pótlandó - BIKEPOLOval egybekötött!!!! -búcsú partit tartunk a nagyonnagyok szentélyében, a Millenáris Velodromban, JANUÀR 14-én , amikor amúgy is szerda van. Arra gondoltunk viszünk söröket, meg rendelünk oda pizzákat... kb ennyi a terv. de ha nagy vagy hozhatsz te is némi fogyasztanivalót.
 
-Várunk éhes futarakat, egyemista kerékpározókat, bringapólós divatfixistákat, programozó és egyéb lacccikat valamint mónikat.
 
-kezdés, szerintem 3-4töl folyamatosan(polo napfénynél amig lehet), amig ki nem rúgnak minket, ami úgy 9 magasságában várható, utána: még nem lehet tudni.( a proletárok ne aggódjanak a kaját ugy rendeljük majd h mindenkinek jusson) 
 
-legyen még az hogy ide megirod h jössz-e, hogy legyen fogalmunk a kaja mennyiségéröl, meg azt is lehet h szóltok azoknak akik még nem tudnak erröl de ugy érzed hogy ök semmiképpen nem hagyhatják ki ezt.
ja és ha vega kaját akarsz akkor azt is jelezd.
 
Ez a rész pedig azoknak szól akik ilyen kérdéseket fognak feltenni: "figyejj, mostakó mikor mentek el? "
 
-az lesz hogy palesztina elött egy felkészitö központba megyünk németországba, Bonnba(Julét felkészitik a munkájára, és arabul tanulunk) ide jan 17-én indulunk
-április 11v 12 környékén jövünk vissza bp-re
-és ápr.17-én indulunk palesztinába. (itt is lesz egy szerda!!)
-és vmikor majd visszajünk, karira biztos.
 
na ez.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zerge.blog.hu/api/trackback/id/tr89946504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása